Skip to main content
Skip table of contents

FAQ - Viesti

Sähköpostit eivät mene perille tai päätyvät roskapostiin – mistä voi olla kyse?

Tämä saattaa johtua siitä, että sähköposti lähetetään NetBaronin palvelimelta käyttäen osoitetta, joka viittaa teidän omaan sähköpostipalvelimeenne. Tällöin vastaanottava palvelin voi tulkita viestin roskapostiksi osoiteristiriidan vuoksi.

Ratkaisuvaihtoehtoja:

  1. SPF-tietueen muokkaus:
    Yrityksenne sähköpostipalvelimen ylläpitäjä voi sallia NetBaronin postipalvelimet lisäämällä seuraavan merkinnän oman verkkotunnuksen SPF-tietueeseen:

    include:netbaron.eu

  2. Oman postipalvelimen käyttö NetBaronissa:
    Voitte ottaa käyttöön oman sähköpostipalvelimenne Viesti-sovelluksen kautta. Ohjeet käyttöönottoon löytyvät ohjeesta.

  3. Viestien lähetys noreply-osoitteella:
    Yleisissä asetuksissa, Viesti-välilehdellä, voitte ottaa käyttöön osoitteen noreply@netbaron.fi lähetysosoitteeksi. Tällöin viestin vastausosoitteena kuitenkin säilyy lähettäjän oma osoite.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.