FAQ - Tuoterekisteri
Yritän lisätä uusia tuotteita rekisteriin, mutta "Uusi tuote" -valikko ei ole aktiivinen, enkä pääse rekisteriin myöskään Toiminnot-valikon kautta. Miten saan rekisterin auki? |
Tilanne johtuu todennäköisesti siitä, että käyttöoikeutenne eivät salli tuotteiden lisäämistä tuoterekisteriin. Suosittelemme ottamaan yhteyttä organisaationne ylläpitäjään, joka voi tarkistaa ja tarvittaessa päivittää oikeutenne tuoterekisterin käyttöön. |
Mistä pystyisin helposti syöttämään saapuneiden tuotteiden määrät varastoon? |
Saapuneiden tuotteiden määrät voidaan syöttää varastoon usealla tavalla:
|
Mihin kohtaan tuotetiedoissa lisätään omakustannushinta? |
Omakustannushinta syötetään tuoterekisterissä kenttään "A. Ostohinta" tai "B. Ostohinta", riippuen siitä, kumpaa hinnoittelumallia organisaationne käyttää. Kenttä "B. Ostohinta" voi sisältää myös lisäkustannuksia, kuten rahtikuluja, jolloin se vastaa tarkemmin todellista omakustannushintaa. Tuotteen myyntihinta asetetaan kenttään "Myyntihinta". |