Skip to main content
Skip table of contents

FAQ - Tuoterekisteri

Yritän lisätä uusia tuotteita rekisteriin, mutta "Uusi tuote" -valikko ei ole aktiivinen, enkä pääse rekisteriin myöskään Toiminnot-valikon kautta. Miten saan rekisterin auki?

Tilanne johtuu todennäköisesti siitä, että käyttöoikeutenne eivät salli tuotteiden lisäämistä tuoterekisteriin.

Suosittelemme ottamaan yhteyttä organisaationne ylläpitäjään, joka voi tarkistaa ja tarvittaessa päivittää oikeutenne tuoterekisterin käyttöön.

 

Mistä pystyisin helposti syöttämään saapuneiden tuotteiden määrät varastoon?

Saapuneiden tuotteiden määrät voidaan syöttää varastoon usealla tavalla:

  1. Varasto | Saavuta -sovellus
    Tämän sovelluksen avulla voidaan käsitellä järjestelmässä olevia ostotilauksia ja saavuttaa tuotteita varastoon.
    Mikäli tuotteita on saapunut ilman ostotilausta, niitä voidaan kirjata varastoon valitsemalla "Uusi saavutus ilman ostotilausta" Saavuta-sovelluksen sisällä.

  2. Varasto | Saldomuutos -sovellus
    Soveltuu varastosaldojen manuaaliseen muokkaamiseen silloin, kun kyse ei ole toimituksen vastaanotosta.

  3. Tuotteen lisääminen tuoterekisteriin
    Kun lisäät uutta tuotetta tuoterekisteriin, voit samalla määrittää tuotteen aloitusmäärän yhdelle varasto- ja hyllypaikalle Tuotetiedot-välilehdellä.

 

Mihin kohtaan tuotetiedoissa lisätään omakustannushinta?

Omakustannushinta syötetään tuoterekisterissä kenttään "A. Ostohinta" tai "B. Ostohinta", riippuen siitä, kumpaa hinnoittelumallia organisaationne käyttää.

Kenttä "B. Ostohinta" voi sisältää myös lisäkustannuksia, kuten rahtikuluja, jolloin se vastaa tarkemmin todellista omakustannushintaa.

Tuotteen myyntihinta asetetaan kenttään "Myyntihinta".

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.