Skip to main content
Skip table of contents

FAQ - Varasto

Miksi peruutettuja tilauksia ja tuotteita näkyy Varasto-sovelluksen Hyllytys-näkymässä, ja mitä niille tulisi tehdä?

Jos varaston asetuksissa on pakkohyllytys käytössä, toimituksen jälkeen peruutetut tilaukset näkyvät Hyllytys-näkymän Peruutetut-listalla.

Peruutetut tilaukset tulee hyllyttää, jotta tuotteiden saldot palautuvat hyllypaikalle.

 

Missä näkyvät tuotteelle tehdyt saldomuutokset?

Tuotteen saldomuutosten tarkastelu

Tuotteen saldomuutokset löytyvät kahdesta eri paikasta:

  • Tapahtumaluetteloraportti (1021): Näyttää saldomuutokset varastokohtaisesti lajiteltuna.

  • Tuoterekisteri: Avaa haluamasi tuote ja valitse Tuote > Muutokset, jolloin näet tuotteen saldomuutokset.

Huom! Tuoterekisterin Historia-välilehdellä ei näytetä saldomuutoksia, vaan ainoastaan sovellusten kautta tehdyt maksua aiheuttavat muutokset.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.