Skip to main content
Skip table of contents

Yhteydenoton lähettäminen

Tukeen saa yhteyden helposti sovellusvalikosta Kirjekuori (Yhteydenotto)-kuvakkeen kautta.

image-20250710-093738.png

Tukipyynnöt, sopimusmuutokset, myynti- ja laskutusasiat sekä muut yhteydenotot ohjautuvat suoraan käsittelyyn ilman viivettä, kun ne lähetetään tätä kautta.

Kaikki lomakkeen kautta toimitetut viestit välittyvät suoraan asiakaspalveluun ja sovellusten ylläpitoon.

image-20250710-093840.png

Huom! Yhteydenotot käsitellään nopeammin lomakkeen kautta kuin puhelimitse tai sähköpostitse toimitetut.

Tyyppi-pudotusvalikosta valitaan, mitä asia koskee:

  • Kehitysidea

  • Toimintahäiriö

  • Tukipyyntö

  • Puhelintukipyyntö

  • Myyntiasiat

  • Koulutusasiat

  • Laskutusasiat

  • Laatupalaute

  • Muut asiat (jos mikään muista vaihtoehdoista ei sovellu)

  • Sopimusmuutos

Käsittelynopeus-valikosta voi valita:

  • Normaali

  • Normaalia nopeammin

Organisaatioksi tulee automaattisesti se organisaatio, mihin on kirjauduttu yhteydenottoa lähettäessä.

Sähköpostiosoite-kenttään tulee automaattisesti omiin tietoihin tallennettu osoite.
(Ohje omien tietojen muuttamiseen löytyy erikseen.)

Sovellus- ja Alisovellus-pudotusvalikoista valitaan, mitä sovellusta yhteydenotto koskee.
Sovellus-valikko täyttyy automaattisesti sen mukaan, mistä sovelluksesta yhteydenotto lähetetään. Jos kyse on sovelluksen raporteista, valitse Alisovellus-valikosta Raportti.

Jos yhteydenotto liittyy esimerkiksi yksittäiseen laskuun, tarkka kohdistustieto (kuten laskunumero) nopeuttaa käsittelyä ja ongelman ratkaisua.

Viesti-kenttään kirjoitetaan mahdollisimman tarkka kuvaus asiasta.
Jos kyseessä on tukipyyntö, toimintahäiriö tai kehitysidea, kuvaile tilanne mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Toimintahäiriöissä on tärkeää kertoa, missä tilanteessa häiriö esiintyy tai esiintyi, jotta ongelma voidaan paikantaa ja korjata nopeammin.

Voit liittää mukaan kuvakaappauksen tilanteesta – se helpottaa ja nopeuttaa toimintahäiriön selvittämistä.

Lomakkeen lähetys tapahtuu Lähetä yhteydenotto -painikkeella.

image-20250710-093425.png

Lähettämisen jälkeen saat automaattisesti vahvistuksen viestin vastaanottamisesta sekä yhteydenotolle yksilöllisen tikettinumeron.

Tämän numeron avulla voit seurata asian käsittelyä tai viitata siihen myöhemmissä yhteydenotoissa.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.