Yhteydenoton lähettäminen
Tukeen saa yhteyden helposti sovellusvalikosta Kirjekuori (Yhteydenotto)-kuvakkeen kautta.

Tukipyynnöt, sopimusmuutokset, myynti- ja laskutusasiat sekä muut yhteydenotot ohjautuvat suoraan käsittelyyn ilman viivettä, kun ne lähetetään tätä kautta.
Kaikki lomakkeen kautta toimitetut viestit välittyvät suoraan asiakaspalveluun ja sovellusten ylläpitoon.

Huom! Yhteydenotot käsitellään nopeammin lomakkeen kautta kuin puhelimitse tai sähköpostitse toimitetut.
Tyyppi-pudotusvalikosta valitaan, mitä asia koskee:
Kehitysidea
Toimintahäiriö
Tukipyyntö
Puhelintukipyyntö
Myyntiasiat
Koulutusasiat
Laskutusasiat
Laatupalaute
Muut asiat (jos mikään muista vaihtoehdoista ei sovellu)
Sopimusmuutos
Käsittelynopeus-valikosta voi valita:
Normaali
Normaalia nopeammin
Organisaatioksi tulee automaattisesti se organisaatio, mihin on kirjauduttu yhteydenottoa lähettäessä.
Sähköpostiosoite-kenttään tulee automaattisesti omiin tietoihin tallennettu osoite.
(Ohje omien tietojen muuttamiseen löytyy erikseen.)
Sovellus- ja Alisovellus-pudotusvalikoista valitaan, mitä sovellusta yhteydenotto koskee.
Sovellus-valikko täyttyy automaattisesti sen mukaan, mistä sovelluksesta yhteydenotto lähetetään. Jos kyse on sovelluksen raporteista, valitse Alisovellus-valikosta Raportti.
Jos yhteydenotto liittyy esimerkiksi yksittäiseen laskuun, tarkka kohdistustieto (kuten laskunumero) nopeuttaa käsittelyä ja ongelman ratkaisua.
Viesti-kenttään kirjoitetaan mahdollisimman tarkka kuvaus asiasta.
Jos kyseessä on tukipyyntö, toimintahäiriö tai kehitysidea, kuvaile tilanne mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Toimintahäiriöissä on tärkeää kertoa, missä tilanteessa häiriö esiintyy tai esiintyi, jotta ongelma voidaan paikantaa ja korjata nopeammin.
Voit liittää mukaan kuvakaappauksen tilanteesta – se helpottaa ja nopeuttaa toimintahäiriön selvittämistä.
Lomakkeen lähetys tapahtuu Lähetä yhteydenotto -painikkeella.

Lähettämisen jälkeen saat automaattisesti vahvistuksen viestin vastaanottamisesta sekä yhteydenotolle yksilöllisen tikettinumeron.
Tämän numeron avulla voit seurata asian käsittelyä tai viitata siihen myöhemmissä yhteydenotoissa.